Als ondernemer wil je natuurlijk dat jouw bedrijf bovenaan de resultaten staat van zoekmachines, zoals Google. Maar hoe doe je dit? Vroeger was het zo dat je door middel van het doorvoeren van zoveel mogelijk trefwoorden binnen de site bovenaan kwam. Tegenwoordig is het echter belangrijk om in te spelen op nieuwe technieken, semantisch te schrijven en een logische webstructuur te bieden.

Het uitgangspunt voor geoptimaliseerde is dynamische content. Maar wat houdt een dynamische website in? Het is in feite niets anders dan een website waarop dagelijks of wekelijks nieuws te vinden is, filmpjes geplaatst zijn en links te vinden zijn naar andere sites. Kortom, het is een website waar beweging in zit. Telkens worden er andere gegevens vertoond, afhankelijk van de gebruiker, het tijdstip of omstandigheden.

Deskundig tekst- en communicatieadvies nodig omtrent het onderwerp zoekmachineoptimalisatie (SEO)? Raadpleeg Nederhoed Tekst & Communicatie. Mogelijkheden voor SEO en SEA:

  • Zoekwoorden- en onlineconcurrentieonderzoek
  • SEO-tekstschrijven
  • Bloggen
  • Landingspagina’s ontwikkelen
  • Webshopitems optimaliseren
  • Monitoren van Google Analytics
  • Schrijven campagneteksten
  • Instellen Adwords-campagnes
  • Ontwikkelen Adwords-banners
  • Linkbuilding
  • Cursus SEO-tekstschrijven
  • Cursus Bloggen

Wilt u online beter worden gevonden? Neem contact op.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.